Publicador de continguts


Palma presenta la seva nova web de destí


30 d’abril de 2021

 

La Fundació Palma 365 ha renovat el web www.visitpalma.com, que permet explorar experiències que el turista pot viure a la ciutat i suposa un pas més cap a la transformació de Palma com a referent en Destinació Turística Intel.ligent (DTI)

 

Palma, 30 d'abril de 2021. El batle de Palma, José Hila; la regidora de Turisme, Sanitat i Consum, Elena Navarro, i el gerent de la Fundació Palma 365, Pedro Homar, han presentat avui al Palau de Congressos la campanya de rellançament de Palma com a destinació turística, per al mercat alemany, britànic i nacional, durant els pròxims mesos.

 

"Palma és una ciutat turística. Som conscients que és la nostra principal indústria i, per això, com a ajuntament, donem suport de forma inequívoca a el sector", ha afirmat el batle durant la presentació. La reactivació suposarà "la generació d'ocupació, molts llocs de feina, per aixòper a l'Ajuntament és una prioritat". "Vull remarcar i posar en valor que latemporada serà possible gràcies a l'esforç i el sacrifici de la ciutadania, lesempreses i el sector hoteler", segons Hila.

 

Per al batle, "Palma és una destinació segura". "Les institucions treballem per garantir una bona temporada i el sector s'està adaptant perquè la visita a la nostra ciutat es desenvolupi amb total seguretat.Voldria acabar llançant un missatge: estem preparats per reactivar la nostra economia", ha dit Hila.

 

Nou disseny del web

 


El gerent de la Fundació Palma 365, Pedro Homar, per la seva banda, ha detallat les millores del nou web turístic www.visitpalma.com . Homar ha explicat que aquest és fruit d'un llarg procés de reflexió que visibilitza la destinació al nivell de posicionament en la mentalitat que el consumidor ja té de la ciutat al'offline. A més, el perfil d'Instagram passionforpalma_ hi tindrà unaim portant presència, ja que permetrà apropar la ciutat a turistes i residents i serà una font més d'interacció.

 

Entre d'altres millores el nou web s'ha transformat en responsive;s'adapta a tots els dispositius, i també en transaccional. En aquest sentit, s'hiha fet una gran millora pel que fa a imatge, disseny, quantitat i qualitat de continguts, així com a interacció amb l'usuari; permet explorar experiències aPalma i organitzar millor el viatge per part de l'usuari, amb tot el que hi pot fer.

 

Creativitat

 


Durant l'acte, que ha comptat amb representants de les diferents institucions, dels sindicats, així com dels patrons de la FundacióPalma 365 i de nombrosos representants del sector turístic, els creatius de la campanya, Carlos Núñez i Jorge Morata, de l'empresa Mindshare, han explicat la creativitat i l'estratègia de mitjans que se seguiran als mercats emissors.

 

 

La campanya ha estat possible gràcies a l'aportació de300.000 euros per part de l'Ajuntament a la Fundació Palma 365, per a rellançarla ciutat com a destinació turística.

Mitjançant l'eslògan Palma, tan a prop com sempre, però mésa prop que mai i imatges evocadores es vol arribar als nous perfils de viatgers postpandèmia a través de canals com ara Youtube, Instagram, Facebook, Google, plataformes de cerca de viatges com eDreams o Sojern, així com de les principals capçaleres de diaris britànics i alemanys. L'objectiu és arribar al màxim d'usuaris, generar visites al nou web, www.visitpalma.com ,i reimpactar en els usuaris que han mostrat interès per Palma com a destinació.

 

 

Navarro ha explicat que des de l'inici de la pandèmia la FundacióPalma 365 ha treballat ferm perquè Palma torni a ser una destinació segura, amable, oberta, cosmopolita, sostenible, i amb una àmplia oferta cultural, gastronòmica, urbana, familiar i d'oci per a tots els visitants.


Llegeix la notícia completa aquí noticies.palma.cat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Data darrera modificació: 30 de maig de 2023