Publicador de continguts


Neix a Palma i Platja de Palma la iniciativa hotels Smart


11 de juny de 2015

Neix a Palma i Platja de Palma la iniciativa de smarthoteles.com en col·laboració amb l'empresa alemana IBELSA que integra un paquet de solucions bàsiques i avançades per a la transformació d'un hotel cap a l'hotel smart.

Les destinacions turístiques són competitius quan són capaços d'oferir al mercat un alt valor (experiències, "feelings" i qualitat dels processos de servei) a canvi de pocs esforços (incomoditats, inseguretats i preu).

Quan mirem al futur proper: la demanda serà molt més sofisticada i exigent i els altres destinacions competidores poden oferir al mercat més valor que Palma si no continua adaptant-se.

La ciutat de Palma de Mallorca va rebre fa uns mesos per part de l'entitat SEGITTUR (La Societat Estatal per a la Gestió de la Innovació i les Tecnologies Turístiques) un distintiu sobre el treball realitzat des de Palma en la transformació cap a una destinació turística intel.ligent.

Una destinació intel.ligent requereix també que els seus hotels siguin smart, això és, que integrin la intel.ligència des de tots els processos operatius, energètics, de comercialització de gestió i innovació.

L'hotel va deixar de ser un edifici, ara és una cosa viva, li influeix tot el que passa al món. Haver de respondre a cada client, proveïdor o qualsevol altre agent, li influeixen en el seu dia a dia, la seva planificació de recursos de tot tipus (energètics, humans, financers, etc.) Neix a Palma i Platja de Palma la iniciativa de smarthoteles.com en col.laboració amb l'empresa alemana IBELSA que integra un paquet de solucions bàsiques i avançades per a la transformació d'un hotel cap a l'hotel smart

La transformació d'un hotel tradicional, familiar, en un hotel smart requereix que l'hotel s'adapti a les noves tendències i es produeixin des del primer moment millores en tots els àmbits que influeixen en la gestió interna i externa de l'Hotel

Data darrera modificació: 24 de juliol de 2023