Publicador de continguts


L'Ajuntament de Palma ofereix com a nova via de comunicació ràpida, àgil i sense cost pels ciutadans, el servei de missatges a travès de Whatsapp


2 de maig de 2016

L'Ajuntament de Palma posa en marxa a partir del dia 2 de maig una iniciativa per a facilitar als ciutadans la comunicació d'incidències a la via pública .

Els ciutadans que així ho desitgin podran comunicar deficiències que detectin a la via pública i enviar localització i fotografíes mitjançant whatsApp, a més de com fins ara a través del 010 i del web municipal.

El personal del 010 gestionarà aquesta línea, disponible al número de telèfon 626 03 50 35, que farà arribar les demandes dels ciutadans a qui sigui competent per resoldre-les. Els ciutadans no rebran resposta expressa.

Els ciutadans podran remetre incidències i/o fotografies, així com la localització de les mateixes durant les 24 hores dels 365 dies de l'any.

Amb aquest sistema es pretén donar una passa més en l'apropament de l'Administració als ciutadans per tal de que sigui més accessible, ràpida i eficaç.

Els ciutadans que tenen whatsApp poden fer arribar deficiències de la via pública (per exemple: necessitat canvi lluminària farola, ruptura mobiliari urbà, etc) , acompanyant o no d'una imatge i la ubicació, de forma immediata, còmodament i sense cost.

En una segona fase es pretén ampliar aquest servei a consultes d'informació municipal i queixes i suggeriments, del que se donarà l'oportuna difusió.

Data darrera modificació: 13 de març de 2023